• (Android/iOS) Cooking Joy 2 קודים מגדילים גבישים

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Joy 2 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Joy 2 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ קודים מגדילים גבישים ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cooking Joy 2 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    הרמה ריקה, לא יכול לשחק את השלב הבא, להביא גרסת עדכון מהר., האם המפתח מת?? מסיר התקנה

    Extreme Car Driving Simulator Jeux de courses aagg

    אני לא יודע למה המשחק שלך ככה אבל אני חושב שזה נגוע בבאג אז בבקשה תבדוק מה הבעיה יכולה להיות בבקשה חכם עבור athers זה מוריד אבל ב-my זה לא אז בבקשה תבדוק את הבעיה thanx

    משחק מגניב אבל למה זה לוקח את האנרגיה גם אם אתה מנצח משחק.. אז בעצם אתה מחכה שעות כדי לשחק 5 פעמים כי זה לוקח 5 אנרגיות לשחק משחק אחד.. זה הדיסלי היחיד שלי עד כה במשחק.. עדכון גרוע ותודיע לך יותר

    רק התחלתי לשחק במשחק הזה אני מאוד אוהב אותו כל עוד אתה לא צריך לשים בו כסף אמיתי אני ממשיך לשים אותו תודה

    אני רוכש 150 אבני חן והתשלום כבר נוכה בחשבון שלי אבל לא זוכו אבני חן באבני חן הנוכחיות שלי, מה קרה? אני צריך משוב דחוף לגבי זה. זה כל כך קשה לעדכן.

    משחק מעולה...עד שתשלים הכל. המסעדה הבאה מפורסמת כ"בקרוב" אבל זה היה ככה מאז שהתקנתי את המשחק הזה. העדכון האחרון הוסיף רק פריטים קוסמטיים, שום דבר מהותי לגבי משחקיות. האירוע האחרון נראה כאילו היה בתחילת 2019. אני מאמין שבטוח לומר שהמפתחים ויתרו על המשחק הזה והקדישו לו את המינימום של מחשבה עכשיו. הסרתי את זה.

    לוקח הרבה זמן עד שהאנרגיה תחזור שוב המשחק הזה נורא אני שונא אותו כל כך שהם צריכים שדרוג חדש למשחק הזה זה חתיכת ש***

    שמי הרפו, אני כל כך אוהב את המשחק, יש לי תשוקה אליו. קצת זה כל כך קשה למישהו לעבור לרמה אחרת שזה לא אמור להיות כך. הם נותנים מטבע קטן באותו זמן, אבל אוספים אותו פעם אחת. אבני החן הנדרשות יותר מדי. כמו כן, כאשר מסיימים את החיים, יש להמתין תקופה ארוכה יותר לפני שהוא יכול להיות מלא, יש לתקן את ההיבט הזה. אני חושב שצריך לתת לי בונוס כלשהו כדי לשפר את חווית המשחק שלי וגם כדי לקבל גישה לבונוס כלשהו, תודה

    משחק מדהים. פגעו בבעיה כי הם מחכים לעדכן והמתנה ארוכה מדי. הם נותנים לנו משחקים לסירוגין לשחק שמתרעננים כמו כל 20-24 שעות וזה כל כך חבל. המשחק ממש מעסיק אותי ועומד על הרגליים. אוהב את זה, אבל הרבה יותר מדי זמן לשדרג את המשחק. רמות נוספות קיימות אך אין אפשרות לגשת אליהן בגלל חוסר עדכון

    זה יכול להיות משחק 4 כוכבים אם היה לי יותר זמן לשחק וזה היה. לא יהיה כל כך יקר. לשחק ואתה צריך לחכות שעה או יותר כדי לקבל יותר חיים. לא שווה את הזמן שלך המשחק מיועד לקחת את הכסף שלך הוא לא יאפשר לך לסיים שלב אחד בלי שתוציא יותר כסף. זוהי גניבה מוחלטת בכל סיבוב אפילו במהלך המשחק

    Cooking Joy 2 Simulator ltet

    לא לפני שהוא נטען זה עובר ישר למודעה. מזון קופא בעת הקשה. מוכן להסרה.

    אני מאוד אוהב את הסגנון של המשחק הזה, עם זאת, אני רוצה באמת להתחיל לשחק את המשחק ולא צריך לחכות לנצח עד שהארי שלי יתמלא. זה רוטב מטורף לפני כן אני רוצה להירגע לשחק במשחק שאני אוהב, אבל אני לא יכול לפני כן אין לי חיים!!!!! אני מוחק לפני שאני נשאב לשלם המון כסף על חיים כדי לשחק את המשחק שאני אמור להיות מסוגל לשחק מתי שאני רוצה.

    המשחק הזה נראה נחמד, ואני באמת רוצה לאהוב אותו. אבל אני משחק בו רק שבוע, וזה קשה מדי לעבור את הרמות. הצורך לחזור לשם כדי להשיג מפתחות הוא אפילו יותר קשה, מכיוון שאני בקושי יכול להעביר אותם בפעם הראשונה. לקחת חיים כשאתה עובר את הרמה זה לא סופר מעודד. אהבתי את ה-Cooking Joy הראשון, אבל המשכתי להיתקע כשלא הצלחתי להשיג אבני חן. עכשיו אני מקבל הרבה, אבל הם לא משרתים את אותה מטרה. עכשיו אתה קונה חיים ומחזקות. ועכשיו אני צריך לנחש איזה בוסטר אני עשוי להזדקק לפני, כי אני לא יכול להשתמש בהם במהלך המשחק. זה פשוט הרבה חלקים שלא מתאימים זה לזה, ודי קשים למשחק שאהבתי פשוט להירגע וליהנות. עכשיו זה רק מעורר בי חרדה.

    אני מאוד נהנה מהמשחק הזה הוא נותן לך הוראות למנות חדשות. התלונה היחידה שלי היא שזה משחק אנרגיה אז אתה יכול לשחק רק 5 או 6 פעמים לפני שיגמר לך התור

    משחק מהנה, אבל לפעמים קשה ללחוץ על חפצים בניסיון ראשון. כמו כן, המודעות רבות מדי וחוזרות על עצמן, אחת אחרי כל ניסיון. הפרסומת למשחק למבוגרים עם כל הנשים ההרות ממש קורעת את זה. אולי הגיע הזמן לוותר על המשחק כי הוא מחמיר מדי.

    די סוקס שזה עוצר רק ב-190, ומחכה כבר 2 שבועות לפתיחת המסעדה החדשה..

    אוהב את המשחק הזה. סיימתי את כל הרמות ומחכה לרמות חדשות. אני עצוב שאני צריך להסיר את המשחק הזה. עבר יותר מחודש ללא רמות חדשות.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :